Translate

niedziela, 9 lutego 2014

Mucha łazi mi po nodze

Mucha łazi mi po nodze, myślę- wiosna idzie chyba, tak idzie jak nic, okno na oścież otwarte, oczy przymrużyć trzeba, bo to słońce wreszcie ostre takie, uderzające, nie przez mgłę żadną, chmury i ptaki jakieś słyszę wyraźnie, tak słyszę, matko jakie miłe to... (ale Ty sąsiadowy kogucie arie o 4 a.m. proszę daruj), i zapach, tak wyczuwalny, ten zapach, czuję wyraźnie, tak pachnieć może tylko wiosna.
A jak juz przyjdzie ta wiosna, tak namacalnie, miłym ciepłem dmuchnie w twarz, że w kiecce samej wyjść można będzie, to my z Maria zaskoczyć się nie damy i zestaw wiosna-lato 2014 proszę, a taki się odszczelimy:





4 komentarze:

  1. Świetne te bransoletki, super pomysł, że dla małej i mamy taka sama... Uwielbiam te kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja tez zachwycona nimi jestem, Maria narazie ciut mniej ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wykonanie mamowe tylko pomponow reszta hen's chic :)

      Usuń